Jak w tytule – bez konta na Facebooku nic nie znaczysz w towarzystwie. Jesteś tak jakby sto lat za Murzynami, nienowoczesny i staroświecki.

Fanpage na facebooku

Fanpage na facebooku

Nie idziesz łeb w łeb z techniką. Więc prawdopodobnie interesy z tobą nie należą do najprzyjemniejszych…

Wspomniany już serwis społecznościowy opanował cały świat. Użytkownicy zakładają konta oraz fanpage na Facebooku, dzięki którym mogą się komunikować z pozostałymi Facebookowiczami. Do tego dzielą się informacjami, zdjęciami, filmami oraz korzystają z dziesiątek aplikacji dostępnych w serwisie. Hmm… Czyż to nie wymarzone warunki do prowadzenia kampanii reklamowej?

Najlepszym narzędziem do promocji w serwisie społecznościowym jest fanpage na Facebooku. Jest to wizytówka firmy prezentowana użytkownikom i zarówno platforma komunikacji z nimi. Warto zatem zadbać o to by wyglądała profesjonalnie, a komunikacja z klientami uwzględniała najwyższe standardy.

Idealny fanpage na Facebooku powinien zawierać:

  • tablicę – to miejsce wymiany poglądów między firmą, a klientami. Warto zadbać, żeby dyskusja była merytoryczna i na odpowiednim poziomie, aby budować pozytywny wizerunek firmy. To dla użytkowników portalu jedno z najważniejszych miejsc.
  • strony informacyjne – ich treść opisuje firmę i jej ofertę. Można zamieszczać dowolne informacje, byle by były zgodne z prawem i regulaminem serwisu facebook.com. Warto zadbać o to, żeby były atrakcyjne wizualnie, ale zarazem czytelne. Można na nich również umieścić formularz kontaktowy lub formularz pozwalający zapisać się na newsletter firmowy.
  • galerie zdjęć – jak sama nazwa wskazuje, można wstawiać zdjęcia, które uporządkowane będą w albumach. Ponieważ wiele ludzi jest wzrokowcami, warto wstawić zdjęcia pokazujące firmę lub prezentujące usługi
  • aplikacje – to w zasadzie linki do zewnętrznych aplikacji, które pozwalają na tworzenie konkursów, sond lub innych tego typu funkcjonalności.

Nieważne jakimi informacjami dysponujemy, ważne jest, aby fanpage na Facebooku był ciekawy i atrakcyjny wizualnie dla odwiedzających go użytkowników, Dobry wykonawca z doświadczeniem w tworzeniu fanpage na Facebooku dla firm, zaproponuje elementy, które warto na fanpage umieścić w zależności od specyfiki firmy.